В Одесі оголошено тендер на закупівлю першого електробуса

0
13
Вчора в системі Prozorro був оголошений тендер на закупівлю для КП “Одесміськелектротранс” першого електричного автобуса і зарядної станції до нього. На це передбачається витратити 14,5 мільйони гривень, про що повідомляє “Пасажирський Транспорт”.
Відповідно до технічних вимог замовника, електробус повинен мати запас ходу від акумуляторів не менше 120 кілометрів, і час повної зарядки 2-2,5 години від зовнішнього зарядного пристрою і до 5 годин від вбудованої “зарядки”. Акумулятори – літій-залізо-фосфатні, ємністю мінімум 190 КВт/год. Окремо зазначено, що тяговий електродвигун змінного струму повинен бути вбудований в провідний задній міст, використання карданного валу не допускається. Власне вбудований зарядний пристрій повинен мати потужність не менше 80 кіловат.
За компонуванням це повинен бути повністю низькопідлоговий автобус звичайної довжини (11,5-12 метрів) з трьома дверима і системою “кнілінгу” (нахилу корпусу на зупинках). У салоні повинно бути не менше 30 сидячих місць, з яких не менше 14 – на низький підлозі, без будь-яких сходів або підйомів до них. Загальна пасажиромісткість електробуса – до 75 осіб. Менша загальна місткість порівняно з автобусами або тролейбусами таких самих габаритів пояснюється необхідністю меншого навантаження для збереження енергії акумуляторів.
Для комфорту водія і пасажирів передбачений кондиціонер і кабіни водія, і салону. Також у вікнах повинні бути кватирки для природної вентиляції.
Корпус електробуса повинен бути виготовлений з нержавіючої сталі і мати гарантований термін придатності 15 років.
Зовнішня зарядна станція, яка закуповується в комплекті з першим електробусом, істотно збільшує вартість. Однак, при збільшенні кількості електробусів, вона буде використовуватися всіма наявними електробусами в порядку черги.
У міській програмі розвитку електротранспорту передбачено закупівлю 35 електробусів для перших двох маршрутів – по вулиці Балківській від Пересипського моста на Черемушки і на селище Котовського. Згідно зі змінами в програмі, лише 10 з них будуть закуповуватися за кошти міського бюджету, решта 25 за кошти європейських кредитів. Перший ж електробус стане свого роду технічним експериментом для одеських транспортників.
Для Одеси і України можуть бути доступні українські виробники електробусів та їх білоруські колеги, які представили свої зразки на виставці в Києві навесні цього року. Також розглядаються варіанти польських виробників. Вартість електробуса на українському ринку становить мінімум 9 мільйонів гривень без зарядної станції, ця ціна сформована на основі продажу першого і єдиного поки електробуса “Електрон” до Львова ще у 2015 році.

 

Підписуйтесь на нас в Facebook та в Telegram, щоб швидше дізнаватися про всі новини.

Залишити коментар

Авторизуйтесь що б залишити коментар: